dinsdag 27 april 2010

Stadsbrief

Beste Bruksel,

Vandaag een interessant intervieuw van mij afgenomen door een jonge studente van het Rits.
Ze vroeg mij o.a. in één zin samen te vatten waar Brussel voor stond.
Ik heb de vraag omgekeerd, en ze hadden er al over nagedacht met hun klas.

"Brussel is een vuile stad met interessante restjes afval."
Zo mooi had ik het nooit kunnen verwoorden.
Het bevestigt alles wat ik reeds in mijn vorige stadsbrieven aan u meldde :
maak van uw afval wrakgoud.
Wees creatief met uw lelijkheid.
Spreid uw vuiligheid tentoon : veeg het niet onder de tafel.
Maak werk van een zwerfkattenroute, een Boulevard van Broken Windows of van restjes afval.

Met dank aan Sanne van het Rits, ge ziet, ik ben niet alleen.

Je,
Pacha Kroet.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten